BNG negociará un acordo para apoiar a investidura de María Barral como alcaldesa

“Nesa liña, e en función da vontade do PSOE de chegar a acordos para que Betanzos teña un goberno estábel e dar un xiro cara a políticas de esquerda e á transparencia no goberno, valoraremos no futuro a posibilidade dun acordo de goberno”

Amelia Sánchez: “este acordo negociarase en base a mudanzas na liña do goberno en temas fundamentais como o PXOM ou a xestión directa de servizos como a auga”

Betanzos, 6 xuño de 2023.- A Asemblea local do BNG acordou onte por unanimidade negociar un acordo para apoiar a investidura de María Barral como alcaldesa, “en base a mudanzas na liña do goberno en temas fundamentais como o PXOM ou a xestión directa de servizos como a auga”, explicou a portavoz do BNG, Amelia Sánchez.

“Nesa liña, e en función da vontade do PSOE de chegar a puntos en común para que Betanzos teña un goberno estábel e dar un xiro cara a políticas de esquerda e á transparencia no goberno, valoraremos no futuro a posibilidade dun pacto de goberno. A posibilidade da incorporación do BNG ao goberno estará en función da vontade de acordo do PSOE e do cumprimento posterior dos acordos de investidura”, engadiu Sánchez.

Desde o BNG explicaron que están dispostos a tender a man para que Betanzos poida ter un goberno progresista e evitar que a dereita poida gobernar, “mais entendemos que tendo en conta a falta de diálogo do PSOE en todo o mandato, co BNG e coa veciñanza, non se dan neste momento as condicións para valorar directamente un acordo de goberno. Esperamos feitos que demostren a súa intención de colaborar e introducir cambios en temas fundamentais para as veciñas e veciños de Betanzos”.

Neste sentido a asemblea local do BNG nomeou unha comisión que se encargará da negociación e seguimento do acordo de investidura e comprobará o seu cumprimento. “Os temas que o BNG considera fundamentais son o cambio de modelo do PXOM e a redacción dun novo PEPOCH para promover a rehabilitación e posta en valor do Casco Histórico, a revisión das concesións como a da auga e un estudo para a xestión directa dos servizos básicos ou cambios no modelo de subvencións, para garantir a igualdade no acceso aos recursos públicos”, explicaron.

“Esperamos que o PSOE teña a capacidade para ler os resultados que claramente castigaron a falta de proxecto e de capacidade así como a actitude pouco transparente e pouco dialogante. Desde o BNG tendémoslles unha man para un cambio que consolide un goberno alternativo ao PP e que sería o mellor para a nosa veciñanza”, concluíu.