"SEMELLANTE VOLUME DE TRABALLO EXIXE UNHA DISPOÑIBILIDADE E UN GRAO DE ENTREGA QUE NON SE LLE PODE EXIXIR A NINGUÉN DE XEITO DIARIO E VOLUNTARIO. MÁXIME CANDO SON AS ADMINISTRACIÓNS- XUNTA E CONCELLO- E NON UNHA ASOCIACIÓN AS RESPONSÁBEIS DESTAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES"

Comprometémonos a que o Concello asumirá xestión das actividades extraescolares nos centros escolares públicos

Xuntanza coa ANPA Brigantium no CEIP Vales Villamarín

Betanzos, 3 de abril de 2019. O BNG comprometeuse a que o Concello asumirá xestión das actividades extraescolares nos centros escolares públicos logo de maio. "Asumir a organización das actividades extraescolares non é o cometido dunha asociación de nais e pais e non se lles pode exixir, como fixo o goberno local até agora, que sigan cunha responsabilidade deste calibre", explicou o candidato do BNG, Henrique del Río.

O BNG trasladou esta cuestión ao Pleno de marzo, demandando do goberno que aclare que pensa facer despois de “que a ANPA tomase a decisión de deixar de organizar as actividades e das múltiples veces que este tema se ten debatido e aprobado no Pleno municipal nos últimos anos”.

"Que haxa actividades extraescolares é imprescindíbel para que haxa xornada continuada e iso está demostrado que repercute nunha maior calidade do ensino", detalla o nacionalista. "E un ensino público de calidade é algo de interese xeral para a veciñanza, por riba de todo porque contribúe a superar a desigualdade", engade Del Río.

"Temos claro que o goberno galego é o responsábel da política educativa, mais non é menos certo que o Concello, como administración máis próxima á veciñanza, debe facer un esforzo para que se manteñan as actividades e manter o actual horario escolar para a veciñanza- mellor en termos de conciliación e en criterios pedagóxicos- e complementar o ensino regrado con este outro informal" engade o candidato do BNG á Alcaldía de Betanzos.

As nacionalistas recordan que son varios centos de cativos e cativas quen participan nestas actividades. "Semellante volume de traballo exixe unha dispoñibilidade e un grao de entrega que non se lle pode exixir a ninguén de xeito diario e voluntario. Máxime cando son as administracións- Xunta e Concello- e non unha asociación as responsábeis destas actividades extraescolares", indica o portavoz nacionalista.

"É posíbel e factíbel que o Concello asuma a organización destas actividades extraescolares", abunda Henrique del Río. "Outros concellos están a facelo, o propio Concello de Betanzos organiza campamentos e actividades coa comunidade escolar ao longo do ano, non hai escusa", engadiu.

O BNG xa manifestou á ANPA Brigantium a súa disposición a que o Concello asuma as actividades extraescolares antes de que esta acordase na asemblea xeral deixar de facerse cargo das actividades extraescolares, como levan advertindo desde hai anos.