O BNG-AA demanda no Pleno que o Concello faga controis das emisións da fábrica de Talai

Henrique del Río intervén nunha das xuntanzas celebradas coa veciñanza de Talai

As nacionalistas pediron ao goberno municipal que aclare se están tramitándose autorizacións para máis fábricas no antigo aserradoiro de Talai.

Betanzos, 3 de setembro de 2015. O BNG-Asembleas Abertas volveu insistir no Pleno na necesidade de que o goberno local obrigue a axustar ruídos e emisións á normativa á factoría ubicada no núcleo de Talai. “O goberno galego respondeunos no Prlamento que garantir o cumprimento do ditame de incidencia ambiental corresponde ao Concello”, explicou o voceiro nacionalista, Henrique del Río.

A Xunta, ademais, responsabiliza ao Concello do “control da adopción e suficiencia das medidas correctoras para evitar a emisión de po e outras partículas”. “ A veciñanza de Talai trasládanos que a fabrica cando está en funcionamento segue a producir ruído e pó de forma excesiva”, explicou o edil do BNG-Asembleas Abertas.

Por este motivo, as nacionalistas reclamaron ao goberno local que exixa o cumprimento das condicións da licenza á fábrica, “para garantir o descanso e a saúde da veciñanza de Talai”. Neste sentido, demandaron ao executivo do PSOE que explique “cantas inspeccións realizou o Concello desta fábrica para garantir que cumpre o ditame de incidencia ambiental e que resultados obtivo”.

Ademais, desde o BNG-Asembleas Abertas pediron ao goberno municipal que aclare se están tramitándose autorizacións para máis fábricas no antigo aserradoiro de Talai. “Veciñas de Talai indícannos que a empresa asegurou que ampliaría a factoría”, explican.