Levaremos ao Pleno unha solución para o problema do conservatorio

“É moi grave que nun ensino regrado, como o conservatorio, o alumnado estea sen profesorado, sobre todo se ten causa unicamente na mala xestión de quen xestiona e dirixe o centro educativo. Isto está a ocasionar graves prexuízos ao alumnado, que perdeu xa un trimestre”

“Queremos saber as causas concretas que levan a esta situación, queremos poder dar unha resposta á xente que nos ten transmitido as súas queixas pola situación do servizo e, sobre todo, queremos darlle unha solución ao problema. Pero tamén queremos saber por que o goberno local non informou sobre esta situación, as súas causas e consecuencias”

Demandamos no Pleno un plan de mobilidade para o Casco Histórico

“Por que motivo adían o debate sobre a mobilidade no Casco Histórico? Consideran que se pode seguir permitindo que pase o tempo sen adoptar decisións? Van agardar, novamente, a que pasen as eleccións municipais?”

Ler nova
Celebramos que se inclúa no POS+ a nosa demanda histórica de rehabilitar o Mosteiro de Donas

É unha satisfacción ter conseguido facer ver ao goberno local a necesidade de rehabilitar o edificio máis antigo da cidade; de sempre propuxemos que o edificio fora rehabilitado para uso veciñal, e entendemos que este ten de ser o primeiro paso para poñer en valor unha historia de case mil anos. Os tres proxectos que se presentarán ao POS+ son tres propostas que levamos tempo defendendo, o que amosa que as propostas do BNG son as que Betanzos precisa para avanzar.

Celebramos a catalogación da Fábrica da Luz, tras décadas solicitándoo

Durante anos defendimos en solitario que era un ben digno de ser conservado, hoxe a postura é maioritaria e até quen quería plegarse aos intereses da eléctrica recoñecen o valor do edificio. O Pleno acordou, por iniciativa do BNG, que o Concello actúe directamente para garantir a conservación deste edificio único e agora hai unha protección legal definitiva para o edificio, acabáronse as excusas

Ler nova
Henrique del Río, elixido por unanimidade, candidato á Alcaldía de Betanzos polo BNG

“As nosas propostas son as que Betanzos precisa para avanzar, o BNG está preparado para o reto de gobernar. Betanzos ten un potencial enorme que temos que por en valor en beneficio da veciñanza”

“É hora de asumir que o que fai única a esta cidade é o patrimonio, que é a locomotora que ten que tirar do progreso de Betanzos. De facer unha aposta estratéxica por sermos singulares e únicas e xerar riqueza desde o que temos, patrimonio”

Ler nova
Propoñeremos no Pleno unha campaña de apoio ao comercio de proximidade

As nacionalistas propoñen a edición dunha app e unha guía de circuítos curtos de consumo e potenciación dos mesmos con campañas específicas no mercado municipal e a organización de obradoiros de reciclaxe de refugallos domésticos, como elaboración de xabróns reciclando aceite ou de decoración de Nadal, entre outras medidas.

Por segundo ano, ademais, o BNG repartirá etiquetas para os agasallos polos comercios de Betanzos e a comarca para apoiar o comercio local e animar ao consumo de produtos galegos.

Ler nova
Demandamos ao goberno local que cumpra os acordos do Pleno e reabra a radio municipal

“non me explico é como temos que comprar equipamento novo tendo un estudo para a radio completamente novo, a estrar, nas Escolas do Asilo, que nos custou a todas 73 000 euros dun plan anticrise”

"Emitir os plenos e reabrir a radio é unha cuestión de vontade política, de transparencia, no século de internet non hai máis impedimento para facelo que a decisión política do PSOE de deixar de facelo, desde que cambiamos de alcalde, para tratar de controlar absolutamente o que sae da Sala Capitular"