Celebramos que se suprima á fin a ORA, tras anos demandándoo

“A supresión da ORA é unha boa noticia para todas, para a veciñanza e para o comercio de Betanzos. Desde logo, no BNG estamos moi orgullosas do traballo feito e da presión veciñal que conseguiu eliminar unha taxa da que só sacaba beneficio a empresa concesionaria”

Exiximos contundencia contra os vertidos ao Mendo e ao Mandeo

Ler nova
Urximos pasar á acción o goberno para conservar a Fábrica da Luz

Urximos "pasar á acción" o goberno para conservar a Fábrica da Luz

“Defendemos crear na fábrica un complexo para goce da veciñanza: locais para asociacións, dependencias para actividade cultural, espazo de convivio”

“Cremos humildemente que se este tema está enriba da mesa en parte é grazas as nosas iniciativas, alégranos ter forzado esta negativa a demoler a Fábrica da Luz e desde logo ofrecémoslle ao goberno local todo o noso apoio para recuperar o inmobl. Pero o tempo corre en contra, non se pode agardar máis”