Novas
Demandaremos no Pleno que se executen subsidiariamente os traballos de conservación da Fábrica da Luz

O BNG pedirá novamente ao goberno local que se dirixa formalmente á eléctrica para negociar adquisición da factoría. Se non hai acordo, pedirán que se expropie o inmoble para rehabilitalo e abrir nel equipamentos sociocomunitarios

“Coa adquisición da Fábrica da Luz realmente estase ordenando a beira do Mendo, recuperando o patrimonio, creando equipamentos e freando a especulación dunha multinacional”

Ler nova
Denunciamos que o goberno local tramita dende hai dous meses un expediente de ruína para a fábrica da luz

“A experiencia da Casa Gótica amósanos que as multas coercitivas que anuncia o goberno do PSOE non son a vía para garantir a conservación do patrimonio histórico e urxe tomar outras medidas”

Ler nova
Pediremos no Pleno implantar un servizo publico de retirada de vehículos da vía pública

“Polo que sabemos o goberno local ven encomendando en determinados casos a retirada de vehículos a unha empresa, mais en moitos casos cando a veciñanza chama aos servizos municipais pedindo que se retiren coches sobre beirarrúas, diante de portas ou sobre vados que impiden o normal tránsito, díselles que non hai guindastre para retiralos”

Desde o BNG explicaron que o Concello ten, conforme ao contrato extinguido, un vehículo guindastre da súa propiedade e ten persoal para facer o traballo ou ten posibilidade de contratar persoal para facelo

Ler nova
Convocamos para o luns á veciñanza da Condesa a unha asemblea informativa sobre a gasolineira que se está construír na circunvalación

A xuntanza informativa, prevista para o luns ás 21 h, está acompañada dunha edición especial do boletín informativo do BNG para o barrio onde as nacionalistas repasan os trámites seguidos polo goberno local sen facelos públicos en ningún momento e as afeccións que a estación de servizo pode ter na vida do barrio, no camiño seguro escolar que por alí pasa, no tránsito na circunvalación e no patrimonio a curto e medio prazo.

Ningún grupo da Corporación apoiou a moción do BNG no Pleno que pedía informar á veciñanza e buscar a vía de paralizar a construción da estación de servizo na zona onde o goberno local prevé que se expanda o casco urbano.