Redeseñaremos a feira para levala a máis prazas da cidade

"Queremos poñer en valor os elementos patrimoniais, históricos e culturais, da feira, dun mercado que se remonta á Idade Media e que chega á era de internet"

Cunha zona de estacionamento específico para os feirantes poderán instalar os postos, facer a feira e recoller tendo garantido un lugar para aparcar as furgonetas, liberando o espazo que ocupan nas rúas do centro

Ler nova
Alegrámonos de que o goberno local finalmente fixese públicas as enquisas sobre o plan de aparcamento case dous anos despois de realizalas

“Estes resultados reflicten dúas cousas a falta de credibilidade nos procesos de participación que por en marcha o goberno, por iso temos só 55 persoas que fixeron a enquisa nun concello de máis de 13 mil habitantes. Por outra banda de forma case xeneralizada un rexeitamento ao Plan de aparcamento e mobilidade proposto polo goberno local e unha petición de avanzar na peonalización como mellor alternativa para o Casco”

Ler nova
Celebramos a posta en marcha da área de autocaravanas, que levamos décadas propoñendo

Betanzos ten que ter infraestrutura diversificada para acoller todo tipo de perfís turísticos, algo do que historicamente carece. Por este motivo o BNG promoverá a creación dunha empresa pública que xestione un cámping municipal e unha rede de establecementos hoteleiros no entorno monumental

“Esta instalación é outra proba de que as propostas que fai o BNG son as que Betanzos precisa para avanzar”

Ler nova
Denunciamos que o goberno local pechou 2018 sen convocar as axudas para asociacións

O BNG comprométese a convocar anualmente as ordes de axudas a entidades culturais, deportivas e veciñais

"A finalidade é asegurar “unha concorrencia igualitaria, que erradique toda discrecionalidade na asigación de fondos públicos a entidades, convocando anualmente cando mellor conveña a cada tipo de asociacións para programar as súas actividades"