Absterémonos no Pleno para facilitar unha solución ao problema do SAF

“Non é o modelo que defendemos o da xestión privada do servizo, pero entre que o xestione unha empresa e non ter servizo en absoluto como leva pasando estes anos, eliximos a mellor opción para a nosa veciñanza”

ía sendo moita hora de que o goberno local actuase, aínda que chega moi tarde a súa reacción”.

Ler nova
Denunciamos que no que vai de setembro xa se acumulan 3 días sen atención no SAF

“Xa abonda de anuncios, compromisos e sancións que non van a ningún lado, hai moito tempo que tiña que ter actuado neste problema que leva anos sen atallar pola falta de interese ou de iniciativa do goberno local”

As nacionalistas defenden que se rescinda o actual contrato e que, como fan outros municipios, o Concello xestione directamente o servizo

Ler nova
Levaremos novamente a pleno as carencias de persoal do centro de saúde

Este verán, recordan desde o BNG, ao non haber servizos de pediatras en Miño os usuarios eran obrigados a buscar atención en Bergondo, cando o servizo en Betanzos estaba sobrepasado por funcionar coa metade de persoal ou a cubrir outras ausencias.

“Co SAF pasou o tempo dos anuncios e as palabras, María Barral ten que demostrar con feitos se está do lado das persoas usuarias do servizo prexudicadas pola actitude da empresa ou se, pola contra, segue poñéndose de perfil para favorecer, coa súa inacción, á empresa”.

Ler nova
Pediremos no Pleno completar a rede de saneamento e eliminar os vertidos

O BNG pedirá tamén no Pleno que o concello inste á Xunta de Galiza á elaboración dun informe sobre a calidade da auga da Ría de Betanzos, a situación do saneamento e os puntos de vertidos así como dun cronograma das actuacións previstas pola Consellería de Medio ambiente para solucionar estas deficiencias e á creación da Mesa da Ría de Betanzos