Demandamos compromisos reais co Pasatempo ao goberno galego

“Meten a catalogación no conxelador e supedita calquera achega a ter este recoñecemento, o PP meteu o Pasatempo nun bucle do que non o quere sacar”

“No que goberno local e Xunta buscan excusas para non poñer cartos propios no Pasatempo, a área de Patrimonio da Deputación mantén o compromiso de aportar 600 000 euros para recuperar o parque”

Levamos de novo ao Pleno municipal a situación do Complexo San Roque

“Levamos anos denunciando que esta concesión municipal non abona o que lle corresponde ao concello e que o goberno local non informa debidamente do relativo a esta concesión”

O grupo nacionalista pediu información ao goberno local sobre se ten constancia deste novo cambio na empresa que explota o complexo San Roque e que ten pensado facer ao respecto, tendo en conta que segundo a última conta xeral seguen sen ingresar o canón correspondente pola concesión.

Ler nova
Propoñemos no Pleno rexeitar a suba de peaxes na AP9 e demandar a súa cesión a Galiza

“As betanceiras pagamos as peaxes da área metropolitana que asumiron outras administracións e tamén pagamos directamente a peaxe cada vez que imos cara A Coruña desde Betanzos, e a concesionaria, pola contra, nin paga o IBI ao Concello por outro privilexio franquista, nin permite pasar o tráfico pesado sobre a ría, senon que o temos polo medio da cidade”

Ler nova
Trasladamos de novo ao Pleno a problemática de contaminación ambiental e tratamento de residuos asociada á empresa Tafiber

As nacionalistas solicitarán na súa moción que o Pleno inste á empresa Betanzos HB ao cumprimento da normativa en materia de tratamento de residuos e que se persoe nas causas abertas contra a empresa para poder coñecer e informar á veciñanza dos riscos para a saúde destes vertidos e emisións.

Ademais pedirán ao concello que inste á Xunta, competente en materia medio ambiental que actúe para esixir á empresa Betanzos HB o cumprimento da normativa en tratamento de residuos e das normas sobre emisión.